درباره ما

درباره ما

شرکت هوشمند تدبیر هومت (ساختمان هوشمند هومت) با برخورداری از کادری مجرب و متعهد با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه های مشاوره، طراحی، تامین، تجهیز و اجرای پروژه های هوشمند سازی ساختمان های مسکونی، اداری، ویلایی، تجاری، هتل ها و همچنین اجرای سیستم های یکپارچه اتوماسیون خانگی و سیستم مدیریت ساختمان (BMS)  در حال فعالیت است.

هومت

 هومت، با بهره­ گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و برپایه استانداردهای بین المللی با توجه به نیازهای پروژه، کاربری، سبک، طراحی ساختمان و همچنین بودجه در نظر گرفته شده از طرف کارفرما، مناسب ترین طراحی و تجهیزات را مطابق با استانداردهای با سیم و بی سیم برای آسایش و آرامش استفاده کنندگان ارائه می دهد. 

مفتخر هستیم که تمامی کارشناسان فنی و فروش این شرکت مهندسین برق بوده و دارای گواهینامه معتبر و بین الملی برق هوشمند KNX هستند و همواره با ارائه به روزترین و مناسب ترین راهکار و محصولات هوشمند در خدمت مشتریان عزیز می باشند.

شرکت ساختمان هوشمند هومت نماینده برند Schneider  می باشد که با داشتن تیم قوی و تخصصی آماده ارائه خدمات مهندسی و پس از فروش در سراسر ایران است.

ما پس از نیاز سنجی و بازدید میدانی و تطابق دهی نیاز ها و بودجه مشتری بهترین راه کار در خصوص هوشمند سازی را ارایه داده تا احساسی لذت بخش از این تکنولوژی مدرن را به ارمغان بیاورد 

چرا ما ؟

homet
  • برخورداری از کادر مجرب 
  • کیفیت بالای محصولات هوشمند سازی
  • ارائه خدمات و گارانتی مناسب 
  • نظارت دوره ای کامل و دقیق 
  • خدمات مشتریان 24 ساعته